01 January 2010

Alololo Tiuuuttt Nyewrrr

8.45a.m-dalam kesamaran gerhana bulan-hari ini ialah hari pertama di dalam tahun binari-2010-berbeza dengan puteri binari-bukan puteri binari-pagi2-bersarapan-alas perot-sekali pesan roti canai-teh o' suam-lama tak makan macam ni

sementara menunggu pesanan makanan-baca harian metro-akhbar tabloid no satu malaysia kot-tertarik-geli hati-dengan si tiut sekor neh-teringin nak pelok die-tapi mane ade kat malaysia-zoo negara?-teringin nak buat 'animal host'-'pet host'-anak angkat ke?-tapi boleywh ke?










inilah dia-kola-si tiut toh-sape2 yg ade info mengenai die lebih lanjut sile hubungi dexfab ;]
ape agak2 yg die sedang buat sekarang ye-kecian die panas-siap bertopi n tgh mam eskrim!-simpati-dengan nasib die-geli hati pun ada-tgk gelagat die!

Sah2 malam ni mimpi pelok die-H E H E-jom kongsi info mengenai pet sekor neh-pet ke?-erk-hentam jelah-asal tiut!



2 comments:

cik EPAL said...

comelnya koala tu :)

F U N F A B U L O S I T Y said...

cik epal-yup.chumel kan?cik epal pown chumel gak ;D