16 January 2010

DJ Dark Intensity Rocksss!!!


Hello, my name is Manny and I am a trance music fanatic and I am currently exploring the early stages of musical production. I enjoy expressing my own art in the form of sound. I use FL Studio and Soundforge for composing, remixing and editing my music. I create music simply because it is my passion, and not for any other reason. Please drop me a comment if you like what you hear, it will be greatly appreciated!!

Memule kenal die ni-dalam youtube-aku kalau nak dengar lagu-espcly yg super bass-bukan lagu ori-yg aku nak dengar-so-cari ler dalam youtube-lagu2 edit semule ni-dlm erti kate lain-lagu tu 'diremixkan' menjadikan sehingge-SUPERBDEBOOM PECAHDUNIA-bile didengari-(tapi kene lah dengar by player yang superb gak yep)-sekali pukulan lagu remix neh masuk dalam telinga-kepala otak semua-macam dunia ni milik kita sorang je lah!-


Sorry Mr Dj- guee cilok pic kat facebook Mr Dj- Sape suh tak privatekan pic tu-hahaha- Kan dah jadik mangse promote kat sini-jap lagi up lah tu-best lah tuu-

DJ Dark Intensity atau nama sebenarnya Manny Martinez-kretif giler edit2 lagu-di dalam kelasnya yang tersendiri-menjadikan remix techno lebih 'feel' bile didengari-layan beb-latest2 lak tu lagu yg dia edit-best2!-memang layan hayun kepala lah!-aku tabekk spring lori dengan hasil kerja die ni-semua karya die menepati sasaran pendengaran-leh cheer up ur life!-bukan nak puji tinggi2 die ni-kalaulah ade mr dj kat malaysia ni macam die-oohh-salute beb!
Jom layan salah satu lagu dia edit-kalau mao lebih-carik sendiri-dalam youtube-yang ni lagu tik tok dari kesha-dengar ah sampai abez-yg mane ade woofer-leh pasang kuat2-release tensioon!

*tutop mate kalau uols klik kat video lady gaga punye k.. ;D

video

10 comments:

♥akukahmilikmu®♥ said...

tk kenal dia..tapi kenal wondergirls..

i want nobody..nobody but u..
i want nobody..nobody but u..

english version pun best gak..try nk nari style tpi tk jadi..hehe..

AkU said...

OMG!!
i'm lovin' it..
erk~~tetibe plak tagline McD..

F U N F A B U L O S I T Y said...

♥akukahmilikmu®♥
waaa..mint lagu tu ea?ramai yg minat.susah nak tuka lagu kat profile ni.lagu tu 4ever best kot! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
erkk~tetibe lapo lak nak pospetyy ayam-duk makan kat playland mcd kan? ;D

AkU said...

erk~~mne abg dex tau nih..ih..ish..
lapo la plak..yok2..McD..

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
ekeke teka je tuu-alamak dah midnite loh adk..(terasa tua jap 5saat)hahaha ;D

AkU said...

erk..ke de bela nih..oo0o0..
hehehhe...
kenapakah dgn midnite eee??

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
huh?
yolah adk weehhh-makan di midnite2 ke?tak bek utk kecihatan ea-tunggu bfaz pepagi besok jep- hehe ;D

AkU said...

0o0o0o0o...baek lah abg dex,,
adik AkU dah paham..nge..~~

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
haaa~ingat taw.tetibeee bg pesanan penaje ekekeke ;D