13 January 2010

I KNOW I KNEW


kadang-tak megerti-perlu ke ikutkan kehendak org?-adakah satu keperluan?-menuruti semua perintah-amanah-segala2 kehendak dari pihak yg salah-bukan mahu menuduh-tapi mmg terbukti bersalah-aku mmg aku-aku tak mahu ikot semua tu-nobody can change me-im fab!-fabulos-yeah!-please dun push me-jgn tekan aku-dengan benda tak berkenaan-plz-merayu-

tapi yang paling penting-motif kat sini-berhati2 bila gune kipas KDK k?-
nak tahu nape?
takot2-nanti kang-
kimono da cantek-tapi-KEPALA?-
-naaaaa-












-setiap masalah boleh di atasi-ada jawpan-kunci-yg akan mengungkai semua tu-cuma-mase-lambat atau cepat-
jangan terlalu tertekan dengan perkara itu!-be fab!-buat2 tak tahu jap-tgk keadaan sekeliling-tengok bende2-boleh mengeletek hati-pasti teruja-pasti lega-tak banyak-sikit pun jadi-jage status pemikiran-kesihatan emosi-buat-hanya yang terbaik-(motto cogankata kat signboard tu-tetibee-post signboard2 ea-macam hobi lak-duk snap signboard pelik2 ni)-ekekeke

again-sila semak brand kipas anda-kalu aircond-duk diam2-ni cite kipas je-hahaha-


8 comments:

~~dieylah~~ said...

Salam..ingat kn ape la..hik3..lucu..(^.^)

F U N F A B U L O S I T Y said...

~~dieylah~~
salam.suspen kan?tq.. ;D

+akufobia+ said...

kat mana tercangaknya iklan tu ek?jumpa kat mana?omen,kena tukar kipas ni.tukartukartukar.bukan potongpotongpotong.haa.

F U N F A B U L O S I T Y said...

+akufobia+
hahaha..mmg sah2 kene tukar dooo...nanti kang nasib yg same menimpe lak!hahaha ;D

AkU said...

erk~~
pe hal ngan kepale mu=inah nippon tuh??

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
terkena bilah kipas kdk kot..hahaha ;D

AkU said...

o0o0o..ingat kan..erk~~
hahaha..

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
hahaha..error di situ. ;D