03 January 2010

Jatoh atau Jatuh atau Tersembam?



Cube tgk betol2-jatoh atau jatuh atau tersembam?-sebenarnya kesemua perkataan tu same je-dengan ape yang nak digambarkan-
Apekah yg menyebabkan keadaan tersebut terjadi ye?
Adakah org tu...

1. Baru nak belajar cycling?
2. Cube nak belajar berbasikal macam kat sarkas tu?(berpayung bagai?)
3. Drunk?
4. Terlanggar kure2?
5. Tayar basikal tu masuk lubang?
6. Payung tu yang salah?bukan hujan lebat pun(padahal pakai cap?)
7. Saje nak main air banjir tu?kunun2 dengan style tersendiri?

Dengan pesanan disini, kalau nak berbasikal tu, jangan gatal2 nak berpayung bagai-perlu ke?-malang tidak berbau-sib baik sorang2 je kan?-fikir2kan lah-


10 comments:

Shaifful Hairi b Ramli said...

ini agak menakutkan..dah masuk babak mister nusantara..adapun yang membuatkan manusia ini telah ditarik oleh hantu air..eei aku tak boleh citer panjang-panjang..nak pi mandi ..karang kena tarik dengan antu air dalam kolah eiiiiiiii

F U N F A B U L O S I T Y said...

hahaha..jatoh tersemban.amik ko.ape la yg hantu tu nak ea?
dah bape lame la kolah tu tak dicuci sampai ade hantu lam toh? ;D hahaha

sI tEDI said...

sediakan payung sebelum semasa dan selepas hujan!

F U N F A B U L O S I T Y said...

yup..setuju tedi..tapi jgn jadi mcm tu dah ler.. ;P

icy said...

dia mesti bajet hebat bab tue ar b'payung smbl b'basikal..

kerajaan ptt wat kempen, jan b'payung smbl mngayuh tuk kselamatan b'sm..
hahaahha

F U N F A B U L O S I T Y said...

hahaha..bajet kan? ;D

Bungakopi said...

dasyat gila jatuh tu, menakutkan je. tu bukan jatuh dah..tu terbongkang.
puncanya, perasan diri model dok tgok kiri kanan sambil pegang payung sambil cycling lg.

F U N F A B U L O S I T Y said...

bungakopi-haha..terbongkang dalam air.apelah nasib kan? ;D

sYukCurZ said...

ahahaa... lawak la. cmna la leh jatuh tersembam sampai cm2 skali. morol of da story jgn bwk payung ketika menunggang aha.

F U N F A B U L O S I T Y said...

syuk-yup, jangan sesekali ikot style menunggang macam neh..nanti wat stunt drama swasta free je.. ;D