07 January 2010

MACAM BERANI SANGAT!



Ambik ko-sekali terbungkang larik-ingatkan tak takot!-hahaha
motif kat sini-jangan sesekali terlalu yakin sangat dengan sesuatu bende tu-tambah2 kalau tak pasti ape bende tu sebenarnya-siasat spy dulu k-kalau dah sekali terjadi-susah nanti-mesti ambil mase nak kembali normal-nak kembali lebih maju-

Hari ni banyak perkara mengajar aku-terutama sekali berkenaan dengan entry malam tadi-hal biznes tu-mase lunch tadi-berjumpe le dengan "bisnesman" toh-dengan penuh keyakinan diri-dia memperkenalkan bebrapa plan bisnes tu-bukan MLM-tapi jual barang-tapi bukan jual barang tu-macam mane tu kan?-barang tu-perfume-kosmetik-dari france-klasss-tapi tak perlu risau kata die-bukan kene jual semua tu-cume-laburkan wang-buat networking-adeh-habis busuk RM1500++-untuk plan kecil-tapi ape yg dorg target-plan pertengahan-target dorg tu-sampai RM36,000.00++-untuk join benda ni-WOI-kalau lah duit macam hujan-vavava


Cakap mmg senang beb-ambil loan-bayar-jalan-wowo-dashyat-then bile sampai 6bulan ke atas-boleh bayar balik loan toh-asalkan bawak org-sembang2-then tarik join that group-sorry lah-nak cakap awal2-bukan jenis aku untuk tarik2 duit org-sampai puluh2 ribu-semata2 utk bisnes macam tu-memang tak dinafikan-ade yg dah berjaye-tapi-dengan cara macam tu?-fikir jap byk kali-erk-

Look-kalau die boleh cakap senang je-amik loan-rm40,00.00++ kat bank-then-boleh bayar balik byk tu-HELLO!HELLO!pinjam kat bank RM40,000.00++ BAYAR BALIK BANYAK TU KE???-THINK AGAIN!-aku tanye balik dorg tu-then-TINGTONGTINGTONG-SEKALI DENGAN TUKANG PROMOTE TU TERKESIMA!-TINGTONG!-mesti terfikir balik-ooooohhhhh-MY MONEY!MY MONEY!"i want my money back!i want my money back!just enjoy the show-kate Lenka-HAHAHA-SORRY AGAIN-SAYONARA-

plz lah-jangan buang masa aku-masa penting bagi aku-aku penting bagi mase tu gak-mase fabulos bagi aku-aku perlukan masa-masa perlukan aku-aku takkan terpengaruh dengan cepat benda2 macam ni-kalau difikir logik-semua boleh jadi jutawan-tapi fikir balik ye-semua mengenai masa-so-plz-jangan desak aku dengan perkare bodoh-desak org lain-bye2-


video


Dum De Dum, Duh Dum De Dum

Just enjoy the show
Duh Dum De Dum, Duh Dum De Dum
Just enjoy the show

I want my money back
I want my money back
I want my money back

Just enjoy the show

I want my money back
I want my money back
I want my money back

Just enjoy the show


6 comments:

Amirul Faiz Abd. Razak said...

Betol-betol.. Haha.. tapi kelakar la gambar buaya tu.. Gambar ko tak gagal membuatkan aku terkesima sendirian. :D

F U N F A B U L O S I T Y said...

amirulfaizabdulrazak-hahaha terkesima ke?thanks-pic mesti ler ade cerite sebalik tu kan?tq 4 kumen2.. ;D

sI tEDI said...

aduhai!!

aku x nak kena ngap.. oleh itu aku x mo ngap org

F U N F A B U L O S I T Y said...

sitedi-setujuu ;D

AkU said...

ngee~~

F U N F A B U L O S I T Y said...

aku-terkesima gak ke?