10 January 2010

PETANG YANG MALAP




coq pisang?-NO
teh tarik?-NO
teh panas?-NO
kueh mueh?-NO
manisan?-NO
ROKOK?-MINTAK SIMPANG!NO!NO!NO!

Blogspot?-YES

tido siang-sudah-tapi agak terganggu-mimpi bermacam2-sakit pale aku-rupanya2-kucing aku mengerekot kat kaki aku-tompang tido sama-pantang weh-aku tido ade bende kat kaki-japgi bangon-sakit kepale-apelah penyakit ni-

petang-mcm2 xtvt leh buat-reakrasi-family-makan2-bersiar-bagus lah-
aku-bangun-petang syahdu-malap-depan pc-blog-blogspot-gmail-new thing kot-menyihatkan ke tidak?-think so-byk perkara doo-isi blog org lain-gempak-sempoi-byk info-berita-gossip-yeah-semua ada-meluc-menentang-negatif-positif ade gak-naaaaa-

biasa petang ahad-petang malap-dari dulu lagi-zaman budak2-sekolah-till now-aku tahu-esok adalah hari segala mungkin-itu saje-bile fikir esok-MONDAY!-down-down-down-gosshhh-but-start now-takmo pk esok-fikir ke depan je-BOLEH?-BOLEH!


7 comments:

sI tEDI said...

ekekkeke..

esok akan jadi sickness monday!

F U N F A B U L O S I T Y said...

sitedi-OMG..harap2 tak.ok.. ;D

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Pada suatu perkenalan yang telah lama
yang tidak disangka-sangka
satu jalinan persahabatan
di antara kita

dek keluhuran
ketulusan hatimu
sifat memahamimu
dalam mengeratkan hubungan

dalam jalinan persahabatan
sesungguhnya
kunci sebuah persahabatan
adalah pengertian dan kepercayaan

salam sebuah persahabatan.... salam perkenalan dari kami ye


moga ade respon yang di berikan kepada kami

UmiHariZahin said...

best apa tido ngan kucing.. dulu kucing saya beranak di kaki saya... :) 6 ekor anak kucing...

F U N F A B U L O S I T Y said...

afzainizam-tq...tima kaceh byk2..i'll k.. ;D

umiharizahin-awk dah biase..ok ler..kalau saye..ewww...tanak ler..geli! hahaha ;D

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

lawanya edit pic. xreti r nk edit cm2.

F U N F A B U L O S I T Y said...

xderperasaan-biase je kot..bagi gelap2 je..hehe ;D