11 January 2010

PUTUS KAWAN



aku ingatkan kita bersahabat baik gila @#$%!-rupanya hanya kawan sahaja-aku hormati pendirian ko wahai ex-kawan aku!
aku tak tahu mana silap aku-andai aku silap-ko maafkan aku-lupakan aku terus-padamkan aku terus dari hidop ko-buang aku terus jauh2-

aku sedar-ko bebal-mmg perangai ko sejak azali kot-aku sedar-dah ramai sahabat-kawan ko buang-kali ni giliran aku-
apa aku boleh buat-aku dah cuba yang terbaik-bersahabat dengan ko-seterusnya berkawan-dan akhirnya-putus kawan sudah-bah!!!(tetibe pelek sabah bah)kekekeke


bagi aku ok jer-aku tahu ko psycho aku-tapi ko pun tahu jenis aku kan?-aku hanya mampu buat derk jewr kot-aku tak kisah-kalau selama ini aku anggap ko sahabat-rupanya kawan-dan akhirnya ko yang memutuskan sendiri!



aku tak mahu buruk2kan ko kat blog aku-dan bukan cara aku sebegitu-blog aku bukan untuk buruk2kan sesiapa-blog aku untuk aku-blog aku untuk semua bahan
fabulos!

SELAMAT TINGGAL KENANGAN BERSAMA KO-JANGAN BIMBANG-AKU TETAP RANKING NO.1 PEMEGANG RAHSIA2-KALAU ITU PINTA HATI KO-ALL DA BEST-CHAIYOK2!-BYE2-


15 comments:

fairul afif said...

g smbg balik...aku de gam...nk amik la..

chill bro

F U N F A B U L O S I T Y said...

fairulafif-tak perlu dah kot..nak gune gam jenis ape tu?rasenya tak kan terlekat balik dah kot.. hahaha ;D

aleen adela akoo ^_* said...

individu ini juga pernah merasa pasaan itu -> dbuang kawan.hadess,saket ati!!huhuh

F U N F A B U L O S I T Y said...

aleenadelaakoo-sabar je la..org lain leh buat kat kite macam tu..tapi jangan sekali kite buat kat org macam tu...be fabulos k.. ;D

AkU said...

erk~`
chill bro..
for me..once a friend..forever a friend..

F U N F A B U L O S I T Y said...

aku-tq..mmg dah pertahankan pkare tersebut.tapi dah org wat macam tu.ape boleh buat lagi?just be fab..mungkin ada hikmah dsebalik kot. ;D

AkU said...

mungkn u'll find someone better perhaps..
all the best ek bro!!
sayang ko..
erk~~
hehehhe..

F U N F A B U L O S I T Y said...

aku-yup..i'll..biarlah..ape yang dah berlalu..yang penting,yg pergi tetap berganti.till now..bersyukur sgt.ramai mmber baru mjelma..
erkk~tq ;D

AkU said...

same2..ngee~~

F U N F A B U L O S I T Y said...

aku-ok..tq sbb coment awk byk sgt dlm ni..tq! ;D

UmiHariZahin said...

alahai.. kawan pun boleh putus ek... ingatkan pakwe makwe, suami isteri dll je yg boleh putus...

F U N F A B U L O S I T Y said...

UmiHariZahin
yup..awk jangan terkejut k..bende ni diluar jangkaan.sy tak sangka nak jadi macam tu.dalam elok2 berkawan..neway,sy redha je atas ape yg berlaku tu.be fab k! tq ;D

+akufobia+ said...

jom kawan balik.kawan.

F U N F A B U L O S I T Y said...

+akufobia+
tapi kalau dah org tak nak?ape boleh buat?? ;D

saya said...

luahan hati kejap.. ermm laki pompuan boleh kawan baek ke? macam xje kan.. huhu.. saya pnh ade kwn baek.. lelaki.. sy anggap dia kwn saje.. tp sy taw dia suke saya.. sy taw byk psl dia dan dia xtaw byk psl sy sbb sy perahsia.. hahaha

dia sdri pnh gtaw sy dia suke sy dan sy ckp kwn2 saje ok.. saya taw dia mudah jatoh hati kat perempuan.. huhu dan sekarang dia menjauh dari sy.. tp dgn perempuan2 yg dia pnh suke yg laen2 mcm dia ok je.. waargghhhh sedey jugak sbnrnyer..

ermmm sini bukan sudut "anda tanya, saya jawab" kan? hahaha warghhhhhh