16 January 2010

STACY JELES KAT AKU!



kenapa bah kao berubah-kenapa bah!-adeh-macam2 berlaku last nite-aku dicemburui!-tak sangka tul-duk leka sangat "berym" dengan sumbodi tuu-(dia tak nak aku publishkan kat sini)-die malu-tapi aku mmg betol2 terharu-naik segan doo-tambah2 chat dengan die-adeh-terharuuuu!-kejadian ini berlaku pada awal pepagi bute tadi-alkisahnyew-2.30am!-dalam duk chat2 "berym" tuu-tetibee sesuatu berlaku-hahahaha

me : ouh..haisshh (terkejut jap-aku tak melatah pun)
stacy : (lalalala-ade aku kewshah sgt ke ko terkejut ke tak?-hahaha)
me : stacy..jangan ah..nak chatting neh

stacy : (ah-dari tadi chat-lapar loh-nak tunjuk pasaan kat sini)
me : jangan ah menari kat atas tu-nanti jatoh kang?haa..kang dah tertekan button f5..abes semua refresh balik da..(tapi ok gak-tetibe time tu nuffnang timbol kat blog mmber2 yg on9-dapat gak klik2 dulu)

stacy : (tak kire-nak duk kat sini gak-awk senang2 chat ngan sumbodi tu-awk nak lupakan saye eaa?)
me : dah2-duduk situ elok2.
stacy : (hmm-lapoo ah-nape ni?asyik2
lapo jep-baru jep tadi dex kasik aku makan sushi-pregnant kah aku ni?-harapkan dex-hampeh-ko nak bawakkan aku-gi animal clnic-huh!)

nak tahu sumthin tak?-naaaa-

v
v
v
v
v








27 comments:

Fikri said...

hehe... seekor kucing rupa2nya.
kuwangx3... ;D

Ninie Fairuz said...

tucen upenye..

ieyza said...

uissshhh...ingat stacy penyanyi tu...rupanyer sedara mara doraemon....terkena laaaa

Ery Farieha said...

stacy ye name kuceng.
sungguh glam!
haha

F U N F A B U L O S I T Y said...

Fikri
ops..terlebeh sudeh-tambah gi letak pic stavy kat situ lak kan? ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Ninie Fairuz
yup..tuten yg tercinte..kadang2 bencinta!hahaha ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

ieyza
hahaha-sorry-sbb publish skali dengan pic stacy tuu-tapi tape ah kan?tolong promote stacy lagi tuu- ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Ery Farieha
mmg glam-semua nak glam-be fab yep! tq2 ;D

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/

ko teropong aku sebelah mata ye....


ade pic kucing kat computer ko tu.... bila baca entry yang kat bawah tu ade kucing lagi tapi warna biru.....


Stacy..... kalau penyayi tu tak pe..... tapi kalau Xtacy tu kang lalok plak kepale.... isssshhhh jangan... jangan pakai buang ye


Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Hello...kenapa kau tak jawab telefon
dah berlepuh jari menekan nombor sama
lepas berkali kali ku cuba

Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta
bodoh sungguh untuk terus percaya
habis madu sepah dibuang sahaja

Ref:

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
biar lah lebih dari sehari
apakah kau sangka ku cinta segera
sakitnya hati dipermain

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
tidak mungkin hanya sementara
apakah kau sangka ku cinta segera
bayangkan la apa ku rasa

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Baru saja kenal
kau muncul semula
mengatakan kau sudah berubah
pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut
hampir hampir ku mengalah
untuk memberi kita peluang kedua
tapi kini ku lebih arif
untuk percaya janji lelaki..yeaahyeaahh

Ref:

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah.. (4x)

Jangan..jangan...jangan permainkan

F U N F A B U L O S I T Y said...

Afzainizam
nak teropong dua2 belah mate ke?ekeke-say no to drug k?
mak aihh..siap lirik lagu lagi ni..kene nyanyi ke ni?huuu ;D

ahmad fais ishak said...

rase nk lempang2 kucing tu!
comel gile!

F U N F A B U L O S I T Y said...

ahmad fais ishak
ekekeke-sampai ati nak lempang die.. ;D

AkU said...

OMG!!kitten tuh sesungguhnya menggugat iman ku...cute seyh...grrrrr~~

sYukCurZ said...

stacy si-kucin :p

hepi ek YM ng somebodi tu ehe

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
its mine yepp... ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

sYukCurZ
hepi sangaattttt!plus terharu..
teeeeettttttt ;D

noor afzan said...

berperangai senonoh macam kucing saya gak..

F U N F A B U L O S I T Y said...

noor afzan
yep...satu teladan yg patot dicontohii.. ;D

sI tEDI said...

comelnye stacy!

F U N F A B U L O S I T Y said...

sI tEDI
chumel macam wk kan? ;D

AkU said...

nak pinjam tuk selama-lamanye leh??

F U N F A B U L O S I T Y said...

AkU
taaa...boleeee ;D

Cik aiNa said...

hahaa...tetibe ade garfield daa..hahaa. comel weh..pinjam
!

Cik aiNa said...

hahaa...tetibe ade garfield daa..hahaa. comel weh..pinjam
!

F U N F A B U L O S I T Y said...

Cik aiNa
ok jer-tetibee send dua kali comment ya cik aina..nak jadik top comentator ke? ;D

^ ZuMaWaMBa ^ said...

mak aih! miaw2 rupenye!
ayat bajet seksi giler kucing tu..

*gelak guling2 kat tepi*

F U N F A B U L O S I T Y said...

^ ZuMaWaMBa ^
ekekek-kenapa bah kau berubah-kenap bah?!baik2 gelak guling2.nanti ke gaung lak-sapo lah mao jawab tuu- ;D