27 January 2010

TIGA HARI MENJELANG KESEBULAN

lagi tiga hari nak sampai sebulan aku berblog-tetibee je aku excited sgt nak post entry bab ni-ahhh-tak sabar aku nak tunggu umur blog aku yang ke-sebulan ni-

bermaca
m2 perkara aku belajar dalam ni-semua-segala jenis pelajaran ade dalam ni-hidup bermakna dengan blog-hidup mmg terisi dengan blog-seronok-best-sedih-hambar-semua perasaan boleh dikongsi bersama dalam ni-

terima kasih semua-menyokong-mengikut-sama2 mengeratkan pertalian-terima kasih-million thanks-million trillion lemon utk uols-

rajah dexfab-menunjukkan antara sebagian fwen-kawan2-yg aku sanjung-sayang sangat2-dalam tempoh aku berblog ni-thanks uols(uols bermaksud you all-iaitu-all of you-sila rujuk kamus ringkasan tulisan di dunia-tetibee kamus lak kann)-


(inilah rajah dexfab itew-snap2!)

*ayuh-semarakkan lagi penulisan blog-umpilkan kreativiti anda berblog-

9 comments:

Shazali said...

pimpimmm! anda berada di garisan hitam.!! sile alihkan kenderaan anda, terime kaceh....
kekekeke

2 bulan purnama ke bula pernama?
hahaha

i LoiKe blogging...*ttbe*

Dashing Days said...

happy anniversry yg ke sebulan heee

F U N F A B U L O S I T Y said...

Shazali
tak payah alih lah-saman je-kunci tayar tuu-nanti nak pegi bayar-tetibe nak parking secara berhemah kann?-tetibee je shazali-pe bende bula pernama tu?kompiusss jap-5 saat setengah poloh-hahaha ;D

Dashing Days
tq-betul2 menghargai ucapan itew-keep in touch! ;D

sI tEDI said...

selamat usia sebulan kpd ur blog!

F U N F A B U L O S I T Y said...

sI tEDI
tq-baru sebulan-masih kecil lagi kan? ;D

iera said...

w/pon bru sebulan tp ramai gle yg follow blog nie...

F U N F A B U L O S I T Y said...

iera
tq-jom follow lagi dan lagi dan lagi dan lagi sampai ke sejuta-ekekeke ;D

zureen @ mama said...

Nanti klau ada jamuan jemput kak zureen ye..he3

Semoga berpanjangan blog ni..sampai akhir hayat(mcm ucapan utk org kawen plak)..seronok blog ni..

F U N F A B U L O S I T Y said...

zureen @ mama
tq-terharuuu sgt2 perasaan rasa ini-bile mama cakap camtu-huhu-blog mama femess!
jamuan?buleh je-kita bwat jamuan grand glew nanti-kumpulkan semua bloger2 malaysia-kumpulkan sorang rm1 jadik ler-pastu wat event-mmg hapenning lah kalo jadik macam tuu kan?kalah gramy award kann?(tetibeeee feelingsss artis2)hahaha ;D