25 February 2010

SILENT TREATMENT : BERJAYA!


aku tak mahu happy sgt

takkan over dose happy lagi

sebab-keadaan-worst
aku akan lebih berhati2 after tiz
bukan aku nak benci org tak reti bahasa
tapi...
get lost!
aku can't control kalo sux feeling ni rising on!

plz plz plz
be alert all da thing today is
TOO FU$#&*@% SUX!
tidak kena langsung dgn jiwa aku


hari ni 1st day-berjaya!

berjaya-muncul semula
perangai lama aku
perangai yg akan membawa kejayaan!
its my choice!

nobody can change!

*happy, ceria, happy feeling aku MAHAL!

*sekali aku disable mood happy aku-JANGAN TERKEJUT
*jam tangan kinetik aku stop pada jam 8.00am tadi-set balik

12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Ngeri gmbr awek tu....

sugar2 kapas strawberry said...

bila kita suka2..mst ad duka menyusul..huhu ;))

buat ape yg bole hepikn kita...
love dri kita b4 love org lain... ;))

BeaN MorENo said...

emo betul...hak2

sasha* said...

berdiam diri jalan terbaik hehe

rossoneri said...

erk gambar....so scary...

~ ReD ~ said...

err...ngerinyaa...mulut kena jahit cmtu..huhu

Natasha said...

action talks louder then words

iera said...

ngerinye tgk mlt tu...

erm...ayt tu buat iera t'tnye. B'teka-teki jup. Dgr cam mrh pon ade...

Pastu...wh tu hepi plk. hehe

shahrul said...

ngeri broo,gambo awek tu..
hahah..

afzainizam said...

Salam Maulidur Rasul dari kami:
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ziarah kami ke blog entry anda tanpa di undang...
Moga dengan cara ini kami dapat mengiratkan silaturahim kita bernama insan...

Salallahu ala Muhammad
Salallahu alaihi wassalam

Selawat ke atas-Mu Nabi
Sejahtera ke atas-Mu Rasul

Akhlak yang terpuji
Kau contoh yang tertinggi
al Quran dan Hadith
Itu peninggalan mu
Rasulullah..
Kami menyintai mu

Sungguh mulianya pekertimu
Sinar bercahaya di wajahmu
Kaulah Nabi kekasih Allah
Kau jadi insan pilihan

Demi umat rela berkorban
Jiwa dan raga kau taruhkan
Demi Tuhan kau tempuhi
Dugaan dan cabaran

Ya Rasulullah
Tika mula kau menerima wahyu
Hatimu resah tiada menentu
Khadijah mengukir kata-kata
Bahwa kau Rasul buat seluruh umat
(Bahwa kau Nabi buat seluruh umat)

Bila kau hampir memejamkan mata
Lidahmu basah menyebut ummati
Kasih sayangmu tak bisa digambar
Hanya selawat pengikat kasih

sape plak yang jahit mulut awek tu....

lama betul tak ziarah entry kamu ni..... sorry agak sibuk skit

maisyara Pot! Pot! said...

ade bgus bediam diri.. but, ku tkleh diam ler.. nnt pale otak blur..

AkU said...

erk~~bro..rilek ek..jgn upset..nmpk tua plak..heheh..