18 February 2010

SILENT TREATMENT


sudah bahagia rupanya
aku tiada apa-apa

kebahagaiaan itu ku lihat dari jauh
aku tiada apa-apa

hanya diam
aku tiada apa-apa

tidak terkejut
aku tiada apa-apa

telah tiba rawatan diam
aku tiada apa-apa

apa boleh aku buat
aku tiada apa-apa

terima kasih atas segala
semua kenangan
semua jasa
aku tiada apa-apa

semua yang tercipta
biarkan semua berlalu pergi
aku tiada apa-apa

halau memori lalu pergi
aku tiada apa-apa

aku tiada apa-apa
aku tiada apa-apa

*really love my life now

24 comments:

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

huiii.. di lamun chenta kah??

Dashing Days said...

nice words...best best

F U N F A B U L O S I T Y said...

.::tAk AdE pErAsaaN::.
"silent" juz smile like tiz - ;D

Dashing Days
thanks-best gak buat macam ni-lepas segalanya ;D

Zahidah said...

best tapi cam sedih je.

hans said...

semua tiada apa2
apa yg kau ada?
haha

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu….

Walau kau di barat, aku di selatan jua,
Walau dimana jua berada,
Setiap pagi, bila kita bagun dari lena,
Tapi kita lihat langit yang sama,
Salam dari ku untuk kamu semua

Sorry pada kamu kerana baru kali ini kunjungan ziarah ku selepas naik cuti tahun baru…. Aku Kembali semula….

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu….

Walau kau di barat, aku di selatan jua,
Walau dimana jua berada,
Setiap pagi, bila kita bagun dari lena,
Tapi kita lihat langit yang sama,
Salam dari ku untuk kamu semua

Sorry pada kamu kerana baru kali ini kunjungan ziarah ku selepas naik cuti tahun baru…. Aku Kembali semula….

Diam lebih baik dari berkata-kata.... kang kadang kata kata keluar dari rasa... bukan dari jiwa yang waras....

Cik aiNa said...

woaaa...bagus2, berbakat

cEro said...

silent is killing, kan??

cikTi said...

ehem3,.

ayat2 tu melambangkan penulis yg berduka.,.,sedangkan org di sana bersenang lenang,.kan,.

(pakai ckp aje nih,xtahu crita)

eyes143.. said...

mud bergelodak ker..

~caSteRsugAr~ =) said...

huhuuhuhuhu-naper ney????
something happen???

sYukCurZ said...

ape da jd?

HaiDa HiDa said...

halau saja memori yg x patut di simpan kerana jika disimpan hanya akan memeritkan perasaan.. yang pasti aku x kan ada apa2 jika fikiran ku tidak bercelaru dengan memori lalu yg pedih itu...

yoe said...

shhhhhhh :P

ila-ali said...

bakat terendam?? hahaha...bagus2

AkU said...

kekadang..berdiam diri adalah jalan yang paling tepat untuk lari dri pertelingkahhan..tapi..at the end there..u'll b numb..hmmm~~

SuRayA^i. said...

erk..knp kah kamu?

~~dieylah~~ said...

kitak sikda papa..kamek pun sikdapapa..hehe..nice word..:D

Mohd Shahrul Hafizi said...

Jiwang seh. Hahaha.

Afzainizam said...

Salam Takzim dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Kami sedang melayari entri kamu.... kira kunjungan tanpa diundang
Antara Aku, Kau, Kita & kami
Salam lawatan buat mu dari ku
Bagiku…
Kau selalu jadi sahabatku
Selalu dalam hidupku
Karena kau adalah sahabat
Yang memiliki erti
Dari dulu sampai sekarang
Ku pohon sejuta kemaafan diri
Andai bicara seloka tersayat duri
Mengguris hati tanpa sengaja
Menyemarak rasa marah beraja
Memungkin terlerai ikatan kuat tersimpuh..
Membuang jauh diri ini.. penuh tanda tanya?

Ketahuilah kalian semua...
apa sahaja yang aku lakukan, ku cari damai dihati..

saLAM DARI KAMI.....

tQah said...

la.........tiada apa suda...
jgn sedey ok!!

smile alwasy.........(^_^)

maCy said...

ayat sday.. maCy pun nga sday... masih sdayyyy~~

chek ezza inchik man said...

waaaaaaaaaa sukenyeee entry nihhh