16 March 2010

LOVE THIS STYLE : KENAL SAPE NI?

blauses : TANKTOP, IAMJETFUELSHOP
skirt : DENIM SKIRT, 2000
hoddies/sweatshirt : LIGHTWEIGHT HOODIE
sandals : LACE UP SANDALS
jewelry : NECKLACE, IAMJETFUELSHOP
belt : VINTAGE

jeng

jeng

jeng


bag : LINEL'S MAILBAG, IAMJETFUELSHOP
jacket : LEOPARD PRINT SATIN JACKET, IAMJETFUELSHOP
skirt : BODYCON BLACK SKIRT, IAMJETFUELSHOP

Yuna Zarai, 23 yo
singer songwritter from Kuala Lumpur
" I wear the scarft, its the most important thing in my daily outfit "


33 comments:

sasha* said...

yuna pakai apa sume lawa even bertudung kan

::FAIZ FARISH:: said...

kalerpul sangat.....

rossoneri said...

hoddie tu lawa

cik aiLebiu said...

cool~

ParkAir said...

cun la dress dia, macam tuan dia..

ayie said...

she has style

Cik Ecah said...

sematttt siyuttttt

Alyssa Villamor said...

suke style dia..
tapi tak sume boleh bawak style mcm tu..
cth..saya!..haha ;p

ziha said...

stylo arr yuna ni.

Aus MeLankoLik said...

hahahaha , aku mcm dah tergode ni .
hahahak .

elmo said...

die sorang yang stylo, cipta fesyen yg masuk dek akal.. i loyke !

FaTiN said...

xreti nak pakai tudung macam yuna buat tu :D

eyes143.. said...

wewiiittt.. yunaa...
nak sign... =]

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

uhhhh yuna ke tu..... ko terjah dia rupanya....

Cinta Sempurna Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
tak mampu tuk memnaggung sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
Ohhh

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

aku suka lagu ni.... tah ade kena mengena ngan hidup aku lah....

aNoZ said...

x suka yuna!! haha

Miss N said...

dia sgt berani pakai camtu..
salute!

F U N F A B U L O S I T Y said...

sasha*
yup-nice je kan? ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

::FAIZ FARISH::
kalerful is wanderpul! huhu ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

rossoneri
minat hoodie gak ea?dex minat gak ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

cik aiLebiu
coolebiuu hehe ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

ParkAir
dua2 melecun! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

ayie
very da stylo-vote for her! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Cik Ecah
jangan lupa undi yuna k ? ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Alyssa Villamor
nape? leh cube je suatu mase nanti ea?jgn putus asa! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

ziha
dia punya style yg tersendiri lah! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Aus MeLankoLik
waaa-terus tergoda eaa huhu ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

elmo
smart kan? ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

FaTiN
ituu kene panggil fesyen dsigner pasangkan! huhu ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

eyes143..
minat yuna ea?
jgn lupa vote!(vote ape ye?) ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Afzainizam
tu salah satu lagu kesukaan dex! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

aNoZ
statement...tarik balik!! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Miss N
bagi dex itu salah satu fenomena! ;D

AkU said...

yuna tu cute..erk..~~
hahaha..