08 May 2010

LEBIH HEBAT DARI ANGELINA JOLIE?

selamat pagi..
percaye atau tidak?
ada sesuatu
lebih hebat dan vouge
dari Angelina Jolie?

saat2 kegemilangan akak angelina diragut sama sekali

mane tidaknya
cuba bace ni

"Setiap kelopak bunga anggerik itu jika dijual boleh mencecah harga setinggi £5,000 (RM24,027) dan pokok tersebut dianggap sebagai amat bernilai kerana sebahagian besar tumbuhan lain yang berusia 100 tahun sudah pun pupus." - Agensi

ini dia..
diva sejati
hehe

The Lady's Slipper


akak angelina ada camni?
hehe

Spesies anggerik The Lady's Slipper berusia 100 tahun itu dikawal di sebuah kelab golf di Silverdale, Carforth di sini dan ia dipantau 24 jam menerusi kamera litar tertutup (CCTV) dan beberapa anggota polis peronda. Pokok bunga anggerik di sebuah padang golf di Britain terpaksa diberi kawalan keselamatan paling ketat apabila ia dijangka mengeluarkan bunga pada bulan ini.

*entry ini bawakan kepada anda oleh KOSMO

13 comments:

bH said...

ade yang boleh kalahkan kim kardashian?

NARDtheNERD said...

megan fox tak leh kalahkan lagi kan?..hehe~

rossoneri said...

lawalah bunga tuh...

rizal jabai said...

perghhh..dashat,sanggup ye..nk jd ladys slipper,nk berduet ngan lady gagak.hehe

nnt PDRM mst kne jage n awasi kitorang..ahahaa

Akif Mazlan said...

aku rasa ko ngan akak angelina jolie lebih hot ko lg, hehehe

Faizal@PeJAY said...

ada lg kakak yg best

ParkAir said...

dasyat betul diorang menghargai bunga macam tu ek.

cik bunbun said...

itu jolie sgt sekshi macam bunbun
haiyooooooo >.<

maCy said...

wahh.. sirius ganas okid 2..huhu

baincardin said...

Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^

Aidi-Safuan said...

hahaha...aku ingat pasal ape la tadi kan. rupanya orkid. :P

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

no wonder la dijaga dgn rapi....

Aus MeLankoLik said...

mak aii , gila kuat security die , hahahak . nasib baik diorg xletak password bagai sme , hahahahak