07 May 2010

MAKANAN YANG MULA2 SEKALI MASUK PERUT DEX UNTUK HARI NI!


lapo ke dek non?

terasa tenang bile buat entry kedua
untuk hari ni
mane tidaknyew
waktu senje macam ni
dengan bunyi cengkerik
melambai2 kedatangan malam
warna awan langgit kemerah2an jingga
syahduu dan sayuu
terasa gituu
haha

arini dex jarang makan
nak tengok makanan yang 1st sekali
masok perut
dex untuk arini?
nah..


roti protein tinggi tuna dengan kacang panggang n teh ais


nampak myelerakan ke idak?

ini sandwich tuna
yang dex makan pada
pukul 2.50ptg tadi

jom kita tengok dua menu lagi
yang di makan oleh dua orang member dex
yang sememangnya sukaaa makann
ni dia


kentang goreng dengan fresh orange?
makan pelik macam lady gaga betul

nasi putih, telur dadar, sup daging n teh tarik

*kalau ada sepuluh komen menu ni nampak sedap,
dex akan perkenalkan restoran yang amat unik ini nanti.
*mane lah tahu kan..kot2 tercari2 antara restoran yang best gak kat Perlis ni..
*1st entry untuk lebel funmakan

12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku suka makan kacang panggang tu....

cik bunbun said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. lapar!!
padahal baru makan. kekekeke;P

restoren ape tu dex jom kogsi lalalala;P

FaTiN said...

dex, aku dah terliur dgn makanan ko! nyum nyum

Syahrul Iman said...

wow..sandwich tuna tu mmg nampak menyelerakan..

Ade Sanjaya said...

pic pertama lucu banget... kucing hhhihhi ..

Afzainizam said...

Ucapan khas ~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

salam penghormatan pada Ibu ratu hati kamu...tak kira sesapa aje bergelar mummy
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhhhh makan roty serat tu baik untuk jantung tau... but makan kentang goreng aje macam orang putih plak nampaknya.... are you orait.... ohhh specking plak lepas tu... dan yang makan sup ngan nasik mmg betul-betul perut orang melayu tak sah tak makan nasi....

~ ReD ~ said...

sedap seh makanan diaa...

Lya Colours said...

sandwich tuh mmg nmpk sedap la
lapoooooooooo

rizal jabai said...

macam mat saleh betol dex nih...style2...roti terbakar yg sedap..hehe

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

lama tak makan macam nie... best2x :-)

dee said...

besnye teh tarik!!!!!! bile leh dpt minum ni?? eemmm;(

Aus MeLankoLik said...

nmpk style , hahahak .

teh tarik die pun pekat , hahahahak . aku mai perlis hg belanja aku dex , hahahahak