10 May 2010

MIMPI BOLING DALAM MIMPI


krooh krooh..

tetttt teetttt teetttt
tetibe je berdering hanfon

memecah keheningan mimpi siang hari

dex : helo

coach : dex ka'a ni? (dex ke tu?)

dex : ha'a la'a (ye lah)

coach : awat so'ora hang lain? (nape suara awk lain?)

dex : bha'ru bha'ngkit tido'oq kot (baru bangun tido kot)

coach : hang bha'ru bha'ngkit tido'oq?! (awk baru bangun tido?)

dex : tetido'oq siang la'a (tetido mase siang)

coach : dia ka'a.. (ye ke..) ni nak tanya,hang nak mas'ok ka'a lawan nanti? (yang dimaksudkan adalah pertandingan boling tu)

dex : adeh, tengah piki'aq lagi ni tak ta'o nak mas'ok ka'a dak (tengah fikir lagi ni tak tahu nak join ke tidak)

coach : tak payah duk pikiaq na'a..hang masuk ja..semua belanja pre'e, ada sponsor na'a (tak usah fikir lagi, semua perbelanjaan ditanggung, ada penaja)

dex : hmm..dia ka'a? (ye ke?)

coach : sat' lagi meise'h ba'gi nama dengan alamat rhu'mah (jap lagi sms bagi nama dan alamat rumah)

ni pe kes ni?

lepas sms semua tu..
tup2 teros tertido balik
pastu bangun2 tadi..
teros check balik hanfon,

ingatkan mimpi dalam mimpi dah
tapi..
yaaa..ini bukan fantasi lagi
tapi realiti yang harus ditempuhi-huhu

*dex jarang tido siang, kecuali kalo letih sangat je.
*betul ke tido siang tak bagus?dan kalo tido pun, hanya boleh sekejap saja?
*tetibe rindu menjelma kat blogger MACY & AUS!

13 comments:

Ery Farieha said...

aku ko x rindu ke dex?
sobsobbb

pondokmerah said...

mainan tidur kan

Sharinginfoz said...

kalau mimpi yang sedap2 kan bagus kan...

rizal jabai said...

alololo...cian miaww cute tuh jd mangsa... chomel gilerrr..ngeee

sI tEDI said...

tdi siang buat badan tambah letih!

Aidi-Safuan said...

so camne? dapat ke?

cik bunbun said...

rindu aus? hohoooo. dex jgan gay. hahahahahahahaXD


ni yang nak buat2 hilang bagi dex rindu. kekekeke

rossoneri said...

wahhhh competition lagi keee..ganbatte

yaya said...

tido siang boleh hilang stamina.. hahah..

erm, masuk sukan bowling tu untuk ape?

~ ReD ~ said...

alamak dex! ngeri plak tgok 1st pic tu.hehe

HaiDa HiDa said...

sampai termimpi2 ya dex..
tdo siang sebelum azan zohor sekejap ok lah.. selepas asar mmg tak elok..

Lya Colours said...

tido siang mmg x elok
terutama antara waktu asar ke maghrib

maCy said...

Dex!

maaf lambat sggah.. internet mmg sengal jd maCy lawat blog yg boleh keluar gmbar sajaT__T


rindu dex juga,
cepat2 habis bz & active blogging blk ye :D