26 May 2010

OH MANUSIA! SANGGUP ENGKO PAKU KEPALA KUCING ITU! ENGKO INGAT KUCING TU PONTIANAK KE?

sebaik2 ciptaan-Nya

salam mesra semua
untuk entri kedua dex hari ni..
rasa marah pun ada gak
bila perangai manusia ni
pelik dan menjadi2 sekarang ni

di manakah nilai perikemanusiaan
sebagai manusia
sesama makhluk ciptaan-Nya
di muka bumi ini?

ada ke patot pegi paku kepala kucink?
engko ingat kucink tu pontianak ke hape?
nak paku2 kat tengkuk MAYA KARIN mcm
dalam filem PHSM?

pelik memang pelik..

cuba tengok ape yang manusia sekor ni dah buat
sumber dari KOSMO
dan hasil carian dex
dalam dailymail.co.uk/news
apelah salah yang kucing ni buat kan?

*kalaulah kucing ni mati, merasalah org yang buat tu!
tiap2 hari kene kaco ngan HANTU KUCING PAKU!
*kehidupan secara harmoni bersama blog! ;D

33 comments:

cha said...

eeee siannye kucing tu.sabar jelah ada gak org takde hati perut

Aidi-Safuan said...

mak aih... sengaja ke tak tuh? gler ape

rossoneri said...

tu lah sian kucing yang comel nih..tapi entry dex ni lawak ah..daripada kesian, terus tergelak

♥ fara myra ♥ said...

ciannye kucing tuh. huhu. msty sakit kene paku uhh.

~~dieylah~~ said...

eee..kejam sungguh...sian miaw d wat cm2..baik paku kepala tuannya je kn..:D

F U N F A B U L O S I T Y said...

cha
kan best kalo paku tu terkena kat kepala dia sendiri lak kan? ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

Aidi-Safuan
memang sengaja lah tu..jahat betoi..sedih tengok kucink tuu

F U N F A B U L O S I T Y said...

rossoneri
hahaha-sebab PHSM tu ke?
dex tgk macam ada persamaan je-tapi ubah kat kucink n tak paku kat tengkuk-ni teros paku kat kepala kucink tu-sib baik-kucink tu selamat..kalo mati kucing tu..mesti kene ganggu ngan hantu kucink tu-haha-merasa lah..

F U N F A B U L O S I T Y said...

♥ fara myra ♥
cuba bayangkan betol2-aduhhh! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

~~dieylah~~
kann-sekalu terpaku kat kepala sendiri-merasa lah! ;D

uncle said...

rasanya kalau pagu camtu mesti pakai jenis pistol paku nih..adehhh tak mati gak kucin nih..mmg tabah kehidupan dia sehari2..

matahari said...

Terbayang kalau kucing tu jadi hantu puntianak...mesti comel kan? Hihihi

syaf said...

kasihan kucing tersebut...cibai tul org yg buat tuh

F U N F A B U L O S I T Y said...

uncle
cuba bayangkan kalu kepala kita yang terpaku macam tuu-kehidupan sehari2 dgn paku terbenam kat kepala-aduhhh ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

matahari
itu pun kalo comel..
kalo tak comel?
bayangkan....hahaha ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

syaf
memang useless lah org yang buat tu..
totally rubbish!
!#@*&%%^^&!!!

qellissa said...

sian nya kucing tu..tergamak dorang buat cenggitu kat kucing..

Ery Farieha said...

siannye die
tp hidup lg ek
kucing ni mmg 9 nyawa btol la
eh 9 ke 7? =.=

yusazie said...

ai kalo kucing aku ada orang yang wat gini.. memang aku blasah!! geram aku tengok.. janganla kita aniaya haiwan.. he2

anyway thnks for follow me!!

Yatre Hayati said...

tak berdarah ke kepala kucing tuh?? tak kena gegaran otak ke?? kesiannya!

NaNaJoe said...

adesss~~ zalim nye manusia ni!~ huhuhuhu~~

reen_sofee said...

sian nye die!!
ade tak tgk yg kucing kene ptg kaki sume tuh sebab die curik makanan?
sian nyeee

yusazie said...

mesti berdarah nyer.. mesti dah banyak yang da mati.. manusia ni memang zalim kan2... jom la kite haramkan penjualan paku dan tukul.. hhehehe

maCy said...

jahatnya! huh

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kesiannya kucing tu..ape salah die? eii..jahat lah sape yang buat macam tu kat kucing tu..

RON said...

panjang lak tu paku die..huhu..siannye kucing ni..
siap la kat akhirat nti kucing ni cari balik org yg buat dia camtu

rizal jabai said...

nak suro antu sundal bolong gi cari sape yg paku kucing nih pastu pa lagi antu tu mkn org gila tu..huuu

asfz lily said...

cian nya kucing tu..
sengal la orang tu..
geramnya..kucin tu comel..
:(

http://asfzlily.blogspot.com

Mr.Z said...

gila betul orang yang buat tu...kucing juga hidupan ada perasaan, bukan benda tak bernyawa nak buat camtu..

AkU said...

Astagfirullah..dunia..dunia..

Style said...

ajaibnyer kucing nie, msih hidup lgi, paku panjang gile, cian kucing nie, :(

hans said...

sapa yg buat dkt kucing tu?
ya Allah
kesiannya

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Weehhh sorry beb lama betul gua tak datang ziarah... Bussy sikit lah...

Isssshhh kesiannya ... tapi dia makluk tuhan ... aku terperanjat ni... tulah nyawanya panjang tu... tapi seksa lah...

ni boleh buat aduan kat hak asasi haiwan.... memang lah zalim