12 May 2010

SHREK 'REAL' BERKAHWIN?


ni pe kes ni? terkejar2 nak ke mane?

selamat pagi
semuga hari ni menceriakan
begitu juga dengan hari2 yang
akan mendatang..

sebelum ni kita hanya
tengok shrek di alam kartun 3D kan?
jom gi tengok nanti
Shreak Forever After
yang bakal ditayangkan di pawagam
bedekatan anda pada 20 Mei 2010
di bintangi oleh
Mike Myers,Cameron Diaz,
Antonio Banderas dan Eddie Murphy
di arahkan oleh
Mike Mitchell

hari ni dex nak bawakan kepada anda
betul2 shrek
si hijau yang gagah ini
di alam realiti!
bace berita ni ..
(sumber dari : KOSMO)

Sepasang pengantin baru, Tracey dan Viv Williams berkahwin dengan memakai kostum gergasi hijau atau ogre seperti watak utama filem animasi, Shrek, sekali gus mencetus trend terbaru untuk majlis perkahwinan.

Enggan memakai gaun putih tradisional,
pengantin perempuan, Tracey, 33,
sebaliknya menyapu cat hijau pada tubuhnya
d
an dipadankan dengan telinga serta rambut palsu berwarna merah menyala
untuk hadir sebagai Puteri Fiona
manakala suaminya, Viv mengubah dirinya menjadi gergasi hijau, Shrek.
Bertambah meriah apabila ramai tetamu turut memakai kostum watak-watak filem animasipopular tersebut.

"Pengapit lelaki berpakaian sebagai pahlawan bernama Monsieur Hood,
ibu saya menjadi pari-pari atau Fairy Godmother
manakala pengapit perempuan hadir sebagai gadis jelita Snow White," katanya.


*sape dapat nuff buffering Shrek Forever After angkat tangan...-ngee ;D

23 comments:

Lya Colours said...

tak dapat
jatuh tgn. hikhik

jijie said...

huyyoo...mane si puss in boot? hehe

NaNaJoe said...

alamak!!!
menakutkan lor mereka ni!! :P

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

woooo menarik gak kawin dengan watak animasi...

kalau aku kawen nanti aku nak buat ala-ala tarzan jimat belanja makan buah buah aje bagi kat tetamu... pakai baju pengantin pun pakai cawat aje... warrrggghhhh tak mau lah maluuuuuuu....

~ ReD ~ said...

macam2 cara leh buat untuk publisiti

sugar2 kapas strawberry said...

da tu bju putih yg dia pkai tu bkn gown ke??

maCy said...

ha, bawu na tnye same cm cik linn kapas..huhu

F U N F A B U L O S I T Y said...

sugar2 kapas strawberry
maCy
gaun putih tradisional..
yang tu gaun putih Puteri Fiona kott ;D

Syahrul Iman said...

agaknya diorang kot dapat buffered Shrek Forever tu..tu la smpai pakai kostum shrek bile nak kawen..hehe

sI tEDI said...

selamat pengantin baru shrek

Aidi-Safuan said...

wahahahahaha...gler ke aper?!

AkU said...

jom DEx..kte g nengok..

suraya said...

erk..ini mcm pun ada ka?? -.-"


p/s: nak tgk shrek forever after~~~~~

||| PöJìé PööH ||| said...

Whalaooo!
Ini majlis kahwin ker masquerade party?
Huhu..

Love,
PojiePooh Abdullah

zaizax said...

agak-agak kalo buat kat malaysia, mesti gempak neh, kalah wedding siti ngn datuk k

Aus MeLankoLik said...

hahahak , asal kau nk kahwin cara shrek ke dex , hahahak

hans said...

hahahaa
sporting habis diorang nih

aNoZ said...

haha.. mengarut la diorg ni.. ishh... x pe la.. dah fanatik sgt tu. hehe.. hai dex. rndu anoz x? hahaha

Yatre Hayati said...

wah..ada juga mau kawen begini...kah kah kah..

Mario said...

wakaka...siot je...ekeke

Nuraisyyah said...

berangan sebentar --> membayangkan diri bersanding ngn sang suami dlm theme shrek..muahahhahahhah..;p menarik3..

fndrocka said...

tak senonoh tol..mcm main kwin2 lak depa ni.huhu

rossoneri said...

jadi hijau betul2 kang baru tau ...hohohooo