07 June 2010

DEX NAK JADI SUKARELAWAN MACAM DORG NI JUGAK! TAPI... NAPE MENANGIS KERANA INI?


salam pagi isnin yang indah
sambil2 dex membersihkan sesawang kat blog dex ni..

(rase macam 3tahun suku tak update)-ngeee

dex nak coretkan sedikit kata hati :

(org kata jangan ikotkan hati..nanti mati.. tapi ini kata hati ya..kata hati-ok je kot..kita hanya merancang, Dia yang tentukan)

1. nak jadi sukarelawan macam dorg ni!
nak nak nak!

KOSMO

dan yang kedua ni...

2. dex tertarik dengan entry MX pepagi ni
perlukah menangis tentang perkara yang 'dot dot dot' ni?!
(klik sini)


*tiada lagi moody2 monday!yeaaa

7 comments:

Lya Colours said...

rakyat malaysia yg berani
harus di banggakan

sI tEDI said...

simpan airmata untuk perkarayg berharga

maCy said...

nak3 jugak! jum dex skali..
err..y bwh 2 maCy tatao sape..hee

rossoneri said...

hahah laaa ada org nangis sbb org tu terkeluar kee..ecehhhh..bukannya femes pon,xkenal pon hahaha

rizal jabai said...

nak jugak jd..nk sekeh2 kepale israel tu...
pasal shaq tesingkir tu..rase best------------------------->(gelak kejam,jauh2)hahahaha

~~dieylah~~ said...

watpe nak dikenang..kalo da rezeki leh gak bwk drik...ee..kalo dex jd ketua sukarelawan..diela nk ikut..(dalam hati berani ke???)

Aidi-Safuan said...

haha... ko layan ke mentor nih? ngarut jer. tapi aku suka hadiah dia. dapat kereta woo! :P