10 June 2010

FASHION : WEDGES UNTUK LELAKI?

ada berani dengan
wedges sebegini?

sudah lama dex tak buat entri
'menggila2' di bawah
lebel fashionity

kali ni dex nak
ketenggahkan fesyen
pemakaian wedges utk lelaki
sesuaikah?

wedges : GERETH PUGH
model : MAYAO, 21

student from LONDON

untuk maklumat lanjut
mengenai
the two-tone platform wedges
seperti yang
dipakai oleh model tersebut
lawati link ini..(link)

*kelainan yang membina serta memberi kesan yg berguna!

15 comments:

~ ReD ~ said...

selain dr model yang pakai sbb nk photoshoot, xde laki lain rasanya nak pakai wedges ni.hehe

♥ fara myra ♥ said...

heee. cntik wedges tuh. :P

NaNaJoe said...

hahaa~~
kalo ex nak pakai x? :P

syaf said...

pelik2 dah skung fesyen...merapek jerk

ice♥ice said...

oOoh tidakk..haha :P

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

dex ko curik kasut aku..
aku bagi tahu mak aku..

makkkkkkkkkkkk ! ! !

nisa said...

mcm kasut tuk pompuan je.. tp klu lelaki pkai em.. xtw la nk komen.. hehehe

rossoneri said...

wooooo smart ah...
hehe mmg dah lama pon dex xpost pasal fashion nih

reen_sofee said...

pergh!
gile gorgeous laa kalo laki pakai menda alah tuh!
aku pon tak dak benda alah wedges uh!
hehehe
cheesy wedges kfc aku taw laa!
hee~

Fitrihadi.com said...

erkk macam over je..adess tak sanggup nak pakai benda tu

cik bunbun said...

dex wat lagi entry fesyen ni. suke ah. agagagagaga:D

hans said...

xsanggup aku pakai
hahahaha

sugar2 kapas strawberry said...

wah..laki da ad wedges.xnk kalah gak ye ;)

matahari said...

sian budak tu, kena pakai kasut cenggitu...hilang macho ;)

Orkid said...

nmpk awkward ckit. huuu