08 February 2010

DEMAM VEST MELANDA!!!

memang macam dan nak demam(nahhh-berterabur BM)kalo ikotkan sangat2 fesyen ni
menjadi bertambah2 hangat skunk

tambahan golongan selebriti, sosialit2 turut mengenakan fesyen ni
memang gempak, smart, fashionable lah skunk
memang tgh 'in' org cakap


aku turut tidak terkecuali dari terkena demam ini
dah beli satu vest dari topman
warne hitam
pasni rase macam nak beli lagi satu
warne grey lak
BERTAMBAH-TAMBAH BERBALOI-BALOI DEMAM
dan demam lagi bile tgk simbol label ini!!!


v
v
v


ohh tidakkk!!!

*tiap2 hari surf website topman.com sambil berangan-lalala
*gigih sgt kumpul point member card-topman

NAPE KO TULI?

org tu menjauhkan diri-tamo kawan ke???
aku tahu citer pasal ko lah!
aku nk tolong ko-tapi nape ko wat kat aku camni?

im feel soooo sorry 4u!
-sorry-
KESIAN KO!
mesti ade maksud tersirat kan?bile sesorg wat macam tu terhadap kita

biar lah-org leh buat kat kita-kita jangan buat macam tuu-
ape yg penting-jage hati budi sendiri-
ingat falsafah dirisendiri-jangan ikut failsampah-ekeke
aku tak hingin langsong nak faham perangai cam ko-

SATU BERAMBOSSS-SERATUS-MILLION-TRILLION FREN DTG KAT AKU!
dah lah-bye!

ter-emo sudeyhhh pepagi ni eaaa?-meraban tak tentu hala-
hahahaha

*tak perlu terhenggeh2 nak berkawan dgn org yg takmo berkwn ngan kita