28 February 2010

TERHARU DI PAGI BUTA!


lain macam je kan bunyi tajuk tuu-
hahaha-
terkejut bercampor terharu-
speechless jap
pas acara rutin dex check c-box
ni dia

blog dex telah di listkan oleh SINELAYAN!
unik kan name dia?

i mean name blog dia mmg unik gila!
nak nak tgk orangnya?
v
v
v
v
v

unikkan?-sempoi jerp-suke2 ;D
(sorry sinelayan-dex ciliok pic dari detail blogspot)

byk blog yg dia listkan
yg mungkin utk kita tambahkan lagi blog fren dari situ!
blog dex antara yg telah disenarai sbg blog macam2 hal!
bace entry sinelayan tersebut sini > ;D

sinelayan ni mmg unik-

blog dia indah je
rasa macam nak memukat ikan pun ada
dengan lagu yg mendamaikan

rasa macam kat tgh laut

tgh menari2 dgn hidupan marin di situu
hahahaha


kat sini dex nak promote dia balik

dah pegi kat blog dia-
jangan lupe follow2

mmg best blog dia!
gua tak tipuuu-
hahaha
tq-million-billion-trillion-cik sinelayan!

*tq kat rina gak-kalo tak buat entry pasal tag tadi- mmg tak tahu langsong nak link2 neh-hahaha