10 March 2010

BERCAMPUR TAK DENGAN ORANG SUKA CKP "F" WORDS?

panjang sunnguh kan tajuk entry hari ni
bukan pe
tak tahan lorrr telinga ni
dah binggit kot

dengan berjuta2 dah dengar F words ni

bukan setakat tu
hal2 "dalam kelambu" (pakai lagi ke kelambu skunk?)
hal2 intim2 alam rumah tangga
hal2 lucah! memang tak dinafikan ADA!

semua ada kat "CHANNEL TAK BERTAMADUN" ni!


(memang lah ko tak kisah, tapi TUHAN? kisah ke tak?)
(memang mulot ko, tapi dari mane mulot tu datang?)

F words bagi entry dex kali ni
merujuk kepada perkara
MENCARUT
dalam erti kata lain
org yang waras
tetapi berkata2 kasar / kesat
dengan kata2 'Rare'
suka sangat dorg bersembang mengenai
hal dalam kain!
adakah ituu perkara biasa?
omg-di manakah dex berada sebenarnya ni
adakah ini dunia yg sbenarnya?

dorg bercakap ikot suka mulut
seb
agai contoh...
hahaha
uols dah tahu kan contoh ape tu?
kalo dah nama
pun MENCARUT!

berdosa yerp
-mendengar pun berdosa
harap2 tak lah sampai berdosa
sbb bukan suka dengar
tapi "terdengar" secara tidak sengaja
beza kan?haha
bukan dex nak membenci sesama manusia

tapi
LOOK
bagi golongan2 tu
sesuai ke na
k cakap2 macam tu depan khalayak ramai?
kalau bukan depan khalayak ramai pun tetap berdosa kot

wahai makcik2 pakcik2
yang suka berkata2 F word

sedarlah

tunjuk lah contoh
tolonglah buat anjakan paradigma
bila lagi bangsa masyarakat kita nak maju?
adakah kita boleh maju dengan benda2 macam tu?


so, ape lagi!
JOM kita gelak ramai2
kat golongan yang macam ni!
sorry kalau dex kasar cakap
"GOLONGAN YANG TAK PERNAH BERTAMADUN"!
JOM gelak reramai!!!


skrip : aku nak gelak gak! tapi camno ni?!

semua sumber gambar di atas adalah ihsan auntie google


*nampak cool sangat kah bile carut2? better berzikir kot!
*"F" words yg dmaksudkan di sini adalah kata2 mungkar yg di keluarkan oleh sebilangan masyarakat kita-renung2kan lah-kita hidup hanya sekali-perlu ke di isikan dgn perkara tersebut?