14 April 2010

OPS! KANTOI SUDAH! : AKAK PANDAI BUAT BISNES SEKS?


selamat pagi to all readers blog dex
uols memang super dupper kebaboom
vouge!cayolah!
dex harapkan semua
dalam keadaan baik
sihat sejahtera ya

jom kita terbang ke Telford, Britain
tengok sorang akak yang terlebey sudah ni..
Sophie Allen namanya

ape yang menjadi hot di sini
apabila penuduk kampung menjadi benggang dgn dia
secara tiba2 aje
nk tahu ape yg telah dia lakukan??

akak ni menyewa sebuah dewan serbaguna
utk digunakan sebagai lokasi
perniagaan seksnya.
wow!cayolah akak hahaha
Inilah akak tu..
Sophie Allen, 27


berbekalkan nama femes
Mistress Tia
(vouge ke gelaran tu?)
hows bit@# you pompuan!
dia menawarkan
beraneka fantasi seks
kepada pelanggan termasuk dirotan,
dimaki hamun dan disebat di premis itu.
soal bayaran pula
£80 (RM398) untuk sesi fantasi seks selama 30 minit
selain caj tambahan £20 (RM99) untuk gambar kenang-kenangan
iskh iskh iskh...

asal ko lak nak enterframe kat sini?
pe kes ni? macam fimiliar je muka ko kan? haha

Bagaimanapun, pihak jawatankuasa pengurusan dewan itu bertindak mengharamkan aktiviti tersebut setelah kegiatan Sophie terbongkar

Menurut pengerusi jawatankuasa pengurusan itu, Katrina Baker,
pada mulanya, dewan itu ditempah oleh seorang lelaki untuk tujuan satu uji bakat.

Namun katanya, aktiviti itu terbongkar selepas identiti lelaki itu sebagai rakan perniagaan Sophie diketahui oleh pihak pengurusan dewan.

KANTOI SUDAHHHHHH


*sesuatu yg sudah pasti di dunia ini, di mana ada permintaan,
di situ lah ada......???

(uols jawab sendiri leh?)haha