28 April 2010

BOWLING : TANGAN PANAS! ELAK H1N1

salam sejahtera semua
selamat pagi
terlebih dahulu dex nak kemaskan sedikit
blog dex yang agak sedikit
bersawang2 ni
kenapa bersawang?
latihan boling yang agak membina
myebabkan tangan dex terketar2
huhu

ni pe kes ni? sampai tertido kat lane boling ni?

apekah kaitan boling,
tangan panas dan H1N1 ni?
tetibee je dex ni kan?
saje je dex buat tajuk entry macam tu
sebab dex seolah terpanggil untuk buat
khidmat pesanan masyarakat
mengenai penyakit yang dashyat ni
di mana sekarang ni
sedabg memberi gelombang yg agak kuat
kesannya
dalam kita menjaga langkah2
pencegahan, ianya tetap datang lagi
apekah ia?
H1N1
kenal kan apekah perkara ituu?
same2lah kita menjaga kebersihan
dan dapatkan vaksin secara percuma
di mana2 klinik kesihatan
sekiranya ada gegala2 tersebut ya
sekiranya menyentuh barang2
yang agak 'public'
basuh tangan sekerap mungkin
dex selalu pesan kat diri sendiri
sila alert ya!

kerana pusat boling adalah
tempat awam dan barangannya
memang public figure gituuu
lepas habis aktiviti,
berdobilah tangan ni
ngeee


*alamak-dah 2.44am! japgi kul 9am nak kene ready utk latihan lagi ni!
*ini adalah entry auto-post pertama dex
di kala uols membaca entry ini, dex sedang membaling ketulan bola boling 14.5lbs!
sekian, jumpa lagi di lain entry nanti! luve luve