10 May 2010

MIMPI BOLING DALAM MIMPI


krooh krooh..

tetttt teetttt teetttt
tetibe je berdering hanfon

memecah keheningan mimpi siang hari

dex : helo

coach : dex ka'a ni? (dex ke tu?)

dex : ha'a la'a (ye lah)

coach : awat so'ora hang lain? (nape suara awk lain?)

dex : bha'ru bha'ngkit tido'oq kot (baru bangun tido kot)

coach : hang bha'ru bha'ngkit tido'oq?! (awk baru bangun tido?)

dex : tetido'oq siang la'a (tetido mase siang)

coach : dia ka'a.. (ye ke..) ni nak tanya,hang nak mas'ok ka'a lawan nanti? (yang dimaksudkan adalah pertandingan boling tu)

dex : adeh, tengah piki'aq lagi ni tak ta'o nak mas'ok ka'a dak (tengah fikir lagi ni tak tahu nak join ke tidak)

coach : tak payah duk pikiaq na'a..hang masuk ja..semua belanja pre'e, ada sponsor na'a (tak usah fikir lagi, semua perbelanjaan ditanggung, ada penaja)

dex : hmm..dia ka'a? (ye ke?)

coach : sat' lagi meise'h ba'gi nama dengan alamat rhu'mah (jap lagi sms bagi nama dan alamat rumah)

ni pe kes ni?

lepas sms semua tu..
tup2 teros tertido balik
pastu bangun2 tadi..
teros check balik hanfon,

ingatkan mimpi dalam mimpi dah
tapi..
yaaa..ini bukan fantasi lagi
tapi realiti yang harus ditempuhi-huhu

*dex jarang tido siang, kecuali kalo letih sangat je.
*betul ke tido siang tak bagus?dan kalo tido pun, hanya boleh sekejap saja?
*tetibe rindu menjelma kat blogger MACY & AUS!