26 May 2010

OH MANUSIA! SANGGUP ENGKO PAKU KEPALA KUCING ITU! ENGKO INGAT KUCING TU PONTIANAK KE?

sebaik2 ciptaan-Nya

salam mesra semua
untuk entri kedua dex hari ni..
rasa marah pun ada gak
bila perangai manusia ni
pelik dan menjadi2 sekarang ni

di manakah nilai perikemanusiaan
sebagai manusia
sesama makhluk ciptaan-Nya
di muka bumi ini?

ada ke patot pegi paku kepala kucink?
engko ingat kucink tu pontianak ke hape?
nak paku2 kat tengkuk MAYA KARIN mcm
dalam filem PHSM?

pelik memang pelik..

cuba tengok ape yang manusia sekor ni dah buat
sumber dari KOSMO
dan hasil carian dex
dalam dailymail.co.uk/news
apelah salah yang kucing ni buat kan?

*kalaulah kucing ni mati, merasalah org yang buat tu!
tiap2 hari kene kaco ngan HANTU KUCING PAKU!
*kehidupan secara harmoni bersama blog! ;D

FIRST TIME DAPAT COMMENTS CAMNI!


salam sejahtera semua..
pertama kali dex dapat
comments macam ni
dex tak akan approve comments ni
takott! nanti ribut blog dex ni
dex snap-shot
buat kenangan ya!


*sayangilah blog anda!