30 January 2011

SENYUM SEINDAH SURIA...LALALA

selamat pagi..selamat hari minggu
tak banyak perkara yang dex buat
hari ni...rehat sajo.

adeh..tetiber leh duk layan youtube lakk
dan ada satu lagu ni..da lame lagu ni rasenya
nyayian jay jay..hehehe
tajuk dia senyum seindah suria
cube tgk video ni...kelako pun ado

sambil2 dengar lagu tu..
meh kita layan antara beberapa
spesis senyuman
yang begito mengerujakan

kekadang..kalo rasa nak senyum pun macam terpaksa kan


kekadang..senyuman tu boleh menceriakan hati jantung
dan organ2 dalaman kita..hahaha


kadang-kadang..senyuman tu macam senjata
penggoda yang paling terbaik


kadang-kadang..senyuman sering disalah anggap


dan....
kadang-kadang..senyuman boleh menjadi
BEGITU MENYERAMKAN!!!
LaRiKKkkK!!!

*kalo tiap2 masa duk senyum je..mesti berfaedah gak kan?
*orang cakap leh awet muda..betoi ka???


24 January 2011

SELAMAT TAHUN BARU UNTUK SEMUA


hari yang ke-24
pada tahun 2011
baru dex terasa ingin mengucapkan
selamat tahun baru 2011
dex harapkan tahun ini
akan membawa kejayaan buat kita semua
dan negara kita akan maju
banyak2 langkah ke hadapan lagi

dengan harapan semua akan
berjalan dengan lancar
dan dipermudahan segala urusan
selamat tahun baru 2011!
happy new year...

feel tahun baru dex baru
terasa..kerana setiap tahun
sejak 2002 dex tak pernah rasa
malam tahun lama akan melabuh tirai
menyambut tahun baru yang akan menjelma

kiranya pada malam 31 disember sejak 2002
dex tak penah merasa sambutan tahun baru
bz bz bz dengan kerja2 tahunan yang akan lepas
bz sangat2..sorry
*hello my dear fren...!im back!