11 October 2011

Fesyen Hi-Tech???

Sekarang jam menunjukkan dah masuk 1.00pagi.
Gigih sangat buat entri malam2 ni.
Hi-tech fashion? uihhhh tinggi sangat kot jenis fesyen tu..susah dimengerti!
Lady Gaga je kot yang berjaya mengolah fesyen-fesyen yang 'berentak' moden dan canggih macam tu.
wow!

Kita tinggalkan dulu citer Lady Gaga dengan fesyen dia tu...

Sekarang dex nak 'menunjuk-nunjuk' sikit jer tak banyak ye...
hadiah hari jadi hari tu..
Ipod Nano Generasi ke-6 dari Apple.
Thanks to Pakcik Steve Job..hehehe


pic ni mr.google punya
pic ni dex snap
ni plak bukan tangan dex
yang ni tangan dex
yang ni iTunes..banyak jugak lah 'bershoping' habes dalam tu
ni album kakak gaga
boleh jadik jam jugak
everyday im shufflin... :)

Memang boleh menjadi sebahagian dari fesyen berteknologi tak berapa nak tinggi jugak lah dengan benda ni.
Boleh paparkan jam.
Pada masa yang sama..boleh menjadi transformers..
yakni menukarkan jam tersebut kepada pemain mp3 dengan menyentuh pada skrin sesentuhnya.
seterusnya mendengar lagu2 melalui 'earphone'.
tu jelah cara nak dengar mp3...kalo terlupa bawak earphone tersebut...jawabnya,
tak dapat DENGAQ (dengar) lah! hehehe.

Nak lagi info mengenai ipod nano generasi ke enam keluaran Apple..klik SINI sayang..

*kalo nak tahu lebih lanjut mengenai baju yang kakak gaga pakai tu..tgk video ni >>>klik sini<<< memang sukar dimengerti oooo!
*dahhh..nak tido...nunite all